اخبار
روايت استاد حبيب قهرماني از ديدار اعضاي كنگره بين المللي شهيدين با مقام معظم رهبري

استاد "حبيب قهرماني" مدير اداره همكاري هاي علمي و بين الملل گوشه اي از ديدار اعضاي كنگره بين‌المللي شهيدين با مقام معظم رهبري را بيان كرد و چنين گفت:  آن چه انسان را در ديدارهاي خصوصي با مقام معظم رهبري بيش از هر چيز تحت تاثير قرار مي دهد ساده زيستي منحصر به فرد ايشان و دوري جستن از خطرات نفساني است كه باعث شده ايشان امروز با قامتي استوار و قاطع، مشكلات كشور را رصد نموده و در ديدارهاي خود با كمال آرامش با مخاطبان سخن گويد.
ايشان با اشاره به ديدار اعضاي كنگره بين المللي شهيدين با رهبر معظم انقلاب گفت: يكي از آرزو هاي بنده در طول زندگي ام ديدار با مقام معظم رهبري بود كه اين امر محقق شد و از آن جا كه اين ملاقات با كنگره سرداران استان خراسان همزمان شده بود، خاطره عجين شدن شهادت عالمان دين با سرداران اسلام را براي ما تداعي كرده بود.
آقاي قهرماني گفت: مقام معظم رهبري با ذهن نكته سنج خود  اطلاعاتي را در زمينه مطالعات علمي و مباحث مختلف ارايه دادند كه براي حاضران تازگي داشت.
مدير اداره همكاري هاي علمي و بين الملل خاطرنشان كرد: انسان در منش و سلوك مقام معظم رهبري كه نگاه مي كند احساس نمي كند كه ايشان حتي به اندازه ذره اي به مسائل دنيوي آلوده شده باشند.
آقاي قهرماني با تقدير از عنايت مقام معظم رهبري به خاطر به حضور پذيرفتن مسوولان برگزاري كنگره شهيدين افزود: يكي از افتخاراتي كه در اين ديدار نصيب بنده شده اين بود كه دست جانبازي مقام معظم رهبري را كه براي من از تقدس خاصي برخوردار است بوسيدم و در طول تاريخ زندگي من اين افتخار بزرگي محسوب مي شود و اين بوسه وصل شدن يك قطره به درياي بيكران رضوان الهي است.

منبع: پژوهشنامه ره آورد ايسكو
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

Guest (PortalGuest)

پژوهشنامه ره‌آورد ايسكو
مجری سایت : شرکت سیگما