اخبار
دكتر آرتور بيولر: مركز پاسخگويي به شبهات ديني در بخش بين الملل فعال شود

استاد دانشگاه ويكتورياي نيوزلند گفت: مركز ملي پاسخگويي به شبهات ديني بايد براي مخاطبان و مشتاقان معرفت ديني در خارج از كشور فعال شود تا مشتاقان از سراسر جهان بتوانند پاسخ سوالات ديني و مذهبي خود را دريافت كنند.

دكتر آرتور بيولر در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين مخدوم رييس مركز ملي پاسخگويي به شبهات ديني اظهار داشت: بسياري از مشتاقان و علاقمندان به دين مبين اسلام در خارج از كشور خصوصا در غرب سوالات ديني و شرعي خود را از امثال بنده كه در زمينه مطالعات اسلامي فعال هستيم، مي‌پرسند، بنابراين نياز است كه مركز ملي پاسخگويي به شبهات ديني در بخش بين الملل فعال شود.

وي ادامه داد: اگر اطلاعاتي از مراكز ديني و پاسخگويي به سوالات و شبهات در ايران داشته باشيم اين افراد را به اين مراكز ارجاع خواهيم داد تا از طرق مختلف خصوصا پست الكترونيكي سوالات خود را در ميان بگذارند.

دكتر بيولر گفت: براي تحقيق و پژوهش در زمينه زندگي نامه حضرت فاطمه زهرا(س) دنبال منابع معتبر مي‌باشم و متاسفانه در اين زمينه هيچ منبعي به زبان انگليسي يافت نشد.

وي ادامه داد: نوشتن مطالب در مورد حضرت زهرا (س) براي مخاطبان و مردم دنيا جذاب خواهد بود و آن‌ها از اين كه حضرت زهرا(س) بعد از چند قرن هنوز در اذهان مردم جاي دارد، نيز لذت مي‌برند.

حجت الاسلام والمسلمين مخدوم رييس مركز پاسخگويي به شبهات ديني نيز در اين ديدار گفت: مركز ملي پاسخگويي به شبهات ديني روزانه به بيش از شش هزار سوال در موضوعات مختلف ديني، شرعي، تاريخي، مباحث اديان و مذاهب، علوم قرآن و حديث و مسائل ديگر مخاطبان خود در سطح ملي پاسخ مي‌دهد.

وي ادامه داد: اين مركز يك آژانس مهم پاسخگويي به سوالات ديني در كشور است و مخاطب در سريع‌ترين زمان ممكن پاسخ خود را از اين مركز دريافت خواهد كرد.

منبع: پژوهشنامه ره آورد ايسكو
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

Guest (PortalGuest)

پژوهشنامه ره‌آورد ايسكو
مجری سایت : شرکت سیگما