اخبار
سفير ايران در نيوزلند از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي قم تقدير كرد

سفير جمهوري اسلامي ايران در ولنيگتون نيوزلند طي نامه‌اي رسمي از حجت الاسلام والمسلمين"احمد مبلغي" رييس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي و "حبيب قهرماني" مدير اداره همكاري‌هاي علمي و بين‌الملل پژوهشگاه تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار اداره همكاري‌هاي علمي و بين الملل، در اين نامه كه نسخه‌اي از آن به اداره همكاري‌هاي علمي و بين‌الملل نمابر شده‌ است، آمده‌است: پرفسور آرتور بيولر استاد آمريكايي دانشگاه نيوزلند كه سال گذشته براي شركت در همايش اسلام هراسي به ايران سفر كرده بود، در ملاقات با انديشمندان حوزوي در قم، علاقمند به مطالعه در خصوص زندگاني حضرت فاطمه زهرا(س) شده‌است.

"مرتضي رحماني موحد" در اين نامه يادآورشده است: دكتر بيولر تحولات در حوزه ديني كشورمان را موفقيت آميز و تحسين برانگيز خوانده‌است و اميد است با پيگيري نهادها و مراكزي مانند پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، زمينه توسعه و گسترش فرهنگ غني اسلام در خارج از كشور بيش از پيش فراهم گردد.

وي ادامه داد: دكتر آرتور بيولر در ملاقات حضوري در محل سفارت ايران، با ذكر توفقيات به دست آمده در جريان سفر ايشان به شهر مقدس قم و گفت وگوهاي صورت گرفته با دانشمندان حوزه علميه قم، از تلاش و زحمت دست اندركاران تنظيم ديدار‌ها خصوصا رييس پژوهشگاه و مديراداره همكاري‌هاي علمي و بين‌الملل تقدير كرد.

منبع: پژوهشنامه ره آورد ايسكو
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

Guest (PortalGuest)

پژوهشنامه ره‌آورد ايسكو
مجری سایت : شرکت سیگما